onsdag 2 november 2011




Vaknade av skönsång idag. En Världsbäst sådan, av både liten och stor.
Låg under täcket, fnittrade och Kände mig som tio igen.
Frukost på sängen och paket. Och likt en tioåring blir jag Alltid Lika glad över dessa Paket.
Inom kort kommer jag ha ett par fin fina lampor hängandes över mitt köksbord.
Och en helg ska inbokas framåt våren med hemlighetsmakeri...
Jag är jättenyfiken och undrar vad han har hittat på min lille man..?
Idag ska jag bara njuta, ta dagen för vad det är
och känna in hur det är att vara 30.
Än så länge känns det helt ok.

tjing.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis igen! Det låter som du hade en perfekt start på födelsedagen, hoppas resten var minst lika bra!

Vi kommer mer än gärna till Drageryd nån eftermiddag framöver. Vi kan väl se hur det se ut nästa vecka med väder och övriga planer. Ses! Kram

Remsan sa...

Grattis! Äsch 30 år är väl inget. Du är fortfarande ung :-)
Vad roligt att du känner Malin. Och att jag kunnat inspirera till din buffé. Hoppas det smakar bra. Och att det blir en fin fest! Kram.

Omentjej sa...

STORT GRATTIS i efterskott!! :) 30 är en himla bra siffra! Kram!