torsdag 7 juli 2011

Tackar och bockar för bra inspiration

 Efter sudd och dis börjar hon Äntligen komma tillbaka till verkligheten.
Det var en otäck förkylningshistoria det här.
Hoppas aldrig du kommer åter.

Nu ska jag bara försöka tygla kliet i fingrarna av åtaliga projekt.
Ni vet krypet av att återigen få sätta igång med roligheter efter en tids sängliggande.
Idag tänker jag dock hia mig och ta tillvara på vilan jag kan få. Har nämligen banningar och tillsägelser i ryggen från alla möjligaoch omöjliga håll. Bäst att lyda.
Dröm och framtidsprojekt kan jag dock bjuda på idag.
 Häromdagen, när jag satt och bläddrade i en inredningstidning som bäst , fick jag upp en sida både D och jag utbrast över. Blev lite smått förälskad och då jag, min lyckans ost bor tillsammans med händige Many, som också ställer den perfekta frågan. -Vill du att jag ska bygga ett sådant? Blev naturligtvis eld och lågor och kände. Det här ska nog gå fint.
Vi kommer bli färdiga inom tid.
I alla fall inom sinom tid.

På bilden ser ni prototypen av vad som ska komma bli ett bord.
Vårt nya fina bord till det alldeles kritvita utbygget.

Bilden lånar jag från Sköna hems senaste utgivna nummer.


Inga kommentarer: