onsdag 15 juni 2011

Nu ska jag tipsa er...

...som bor nära Kalmar, eller har vägarna förbi.

Igår besökte vi Maria Retro. En nyöppnad second hand mad massor av fint.
Ni vet så där fin att det börjar klia i fingrarna så fort man går innanför dörren.
Höll mig dock i schack och valde ut två utav måga.
Hem kom jag med en Uggla samt en helt otrolig gammal papperstapet i olika nyanser av blått.
Sitter nu innanför glas och ram och pryder hela tv-rummet.
Ugglan blir fin födelsedagspresent när lilla lo behagar att titta ut.



1 kommentar:

Tildamilda sa...

Haha! Ja , knäpp är han minst sagt min lille gos :) Han är faktiskt inte så förtjust i vatten , men handfatet har han förkärlek till ;)
Båt är helt underbart! Hoppas på att jag hinner spendera lite tid på den nya bara :) Jag tycker dock inte om att vara på sjön så mycket , men man sover gott ^^
Jag ser fram emot resan jättemycket :) Hihi! Jag skulle nog inte ha något emot att stanna , men det får nog vänta till ett annat tillfälle :P

Hoppas allt är bra med dig & magen! Kram