måndag 20 juni 2011

klippt blev jag i alla fall


Vad hände med juni?
Jag som lovade mig själv att Inte strössla bort sommaren bara för längtan är stor.
Tänkte njuta och pula med allt som ska.
Men hur har det gått? Sådär. Fast i och för sig så har en hel del annat blivit gjort. Så det är klart.
Klaga ska man väl inte.
Nu är i alla fall bb-väskan packad. Eller helt färdig är den väl inte. Det är ju en jäkla massa saker man ska stoppa i den. Undrar lite Hur stor väska man kan komma med då det är dags.
Är ju inte direkt bra på att packa smart annars och då är det bara till mig.
Nu ska jag, D och en bebis ha grejer som ska räcka. Ja, hur långt?
Äh, det rer sig nog. Orkar faktiskt inte hetsa upp mig över det eller att jag inte hunnit baka några bullar för sommarens besök. Trevligt blir det nog ändå får vi hoppas.
Nu ska jag bara vila. Här har det varit full rulle sen ottan.
Jo just det, klippt blev jag ju i alla fall. Midsommar till ära.

Inga kommentarer: