torsdag 28 april 2011

Än ser jag mina fötter


En för- och eftermiddagstur till lilla staden med vän, vänbarn och efter vad jag skulle kalla - lite nödvändig shoping. Ligger jag nu här, helt utslagen på soffan framför dig kära elektriska vän.
Fötterna värker och känns svullna och i magen hålls någon sorts gympapass.
Trött är jag även efter nattens aktivitet i maggropen. Aktiv liten filur det där.
Tänker att jag alltid önskat mig en liten bus och kommer nog utan tvivel få min önskan uppfylld. Med råge.
Nu är det inte långt kvar och funderingar kring allt som behöver fixas börjar kännas nära.
NIO månader har man på sig. Men jag kan tänka att det ändå kommer kännas brottom fram mot slutet att få allt att klaffa. Men hur ska man veta allt som behövs.
Det tål en funderare. Eller två.

Inga kommentarer: